- En klub med lang historie og høje ambitioner!

Om os

Flipper er en undervandsrugbyklub i København med godt 40 aktive medlemmer. Vi har et konkurrencepræget mindset, og vi bestræber os på at være de bedste både nationalt og internationalt. I 2021 resulterede det i historiske 7 guldmedaljer ved de danske mesterskaber, samt flere top-3 placeringer ved verdensmesterskaberne for klubhold.

Flipper er repræsenteret i flere danske ligaer. Der er derfor plads til alle i klubben, så længe man giver den fuld gas! Vi har derfor stor adspredelse i både alder, køn og nationalitet. Det betyder dog ikke at klubben ikke kan samles uden for vandet. Vi har flere store sociale arrangementer og samles ofte efter turneringer.

Historie

Flipper har en lang historie. Vi kom første gang på tavlen til danmarks-mesterskaberne i 1975 med en 4. plads, hvor vi dengang ved Novo Flipper. Klubben begyndte først at udemærke sig resultatmæssigt i starten af 00'erne. Tag et dyk ind i den tid med et stykke nostalgi og histore her!

Flipper til EUWRL i 2018!

Flipper til Berlin cup i 1998!